Het bestellen van vlees online is als je voor het eerst besteld misschien een beetje vreemd, maar wij zorgen al jaren met veel succes door heel Nederland en België. Het grasgevoerde natuurvlees wordt door onze natuurslager Léon na het verwerken direct vacuümverpakt en ingevroren. Het vlees wordt diepgevroren op minimaal -20 graden Celsius – door een dedicated foodservice - bij je thuisbezorgd.
Hoe werkt kan je bestellen?
Kies je eigen bezorgdag en moment
Als vaste klant kan je inloggen, waardoor je adresgegevens en dergelijk weer gebruikt worden. Ben je een nieuwe klant, dan moet je een aantal velden invullen en je vervolgens registreren. Je kan aangeven wanneer je het pakket bezorgd wilt hebben. De bezorgdagen voor Nederland zijn maandag tot en met zaterdag. Voor België is dit dinsdag en donderdag overdag. Je ontvangt na het bestellen per email een Track & Trace code, met daarin de geplande bezorgtijd. Hierdoor hoef je niet de hele dag uit het raam te turen en op jouw bestelling te wachten.
Bezorgkosten
De kosten van de bezorging zijn afhankelijk van jouw totale bestelbedrag. Er zit geen maximumgewicht aan de bestelling.
Nederland:
Bestellingen tussen € 1,- en € 75,-; bijdrage in de verzendkosten € 18,95*
Bestellingen tussen de € 75 en € 200; bijdrage in de verzendkosten 9,95*
Bestellingen boven de €200 euro; geen bezorgkosten*
België en Zeeuws-Vlaanderen:
Bestellingen tussen € 1,- en € 75,-; bijdrage in de verzendkosten € 21,95*
Bestellingen tussen de € 75 en € 225; bijdrage in de verzendkosten 11,95*
Bestellingen boven de €225 euro; geen bezorgkosten*
Waddeneilanden
Bestellingen tussen € 1,- en € 175,-; bijdrage in de verzendkosten € 41,95*
Bestellingen tussen de € 175 en € 425; bijdrage in de verzendkosten 31,95*
Bestellingen boven de €425 euro; geen bezorgkosten*
* Prijzen zijn voor een bestelling op één afleveradres. Bezorgkosten bij een nalevering als u op het afgesproken tijdstip niet thuis bent zijn € 9,95
De bestelling kan afwijken
Per product kan het gewicht afwijken van het gewicht dat vermeld is in de webwinkel, maar de totale waarde van je bestelling is altijd gelijk of meer aan het betaalde bedrag. Als het totaalbedrag toch lager uitvalt of er is een product niet voorradig, dan voegen we een extra gelijkwaardig product toe om het bedrag alsnog kloppend te maken.
Is er iets mis?
Als er ondanks alles toch nog iets niet goed is gegaan, dan horen wij dat natuurlijk graag. We lossen het voor je op.